The glamour, the fortune, the pain

Det här med saltvattenspray är fruktansvärt bra. Grejen är ju att håret blir hårdare, typ som när man har badat i havet liksom. Men en grej till har jag kommit på! Det känns mer slitet. Ni ska få veta en lite hemlighet nu: Jag är lite småförälskad i slitet hår. Jag tycker att det är ascharmigt. Inte jättemycket, och inte typ "åh jag har kluvna toppar" men lite sådär lagomt slitet som om man blekt håret några gånger för mycket. Ja det ska helst vara blont, platinablont gärna. Åh så fint.

Just nu känns alltså mitt underhår ungefär så, råmysigt.

För övrigt så är det Nils födelsedag idag, och som födelsedagspresent hade jag lovat att riktigt lyssna på Iron Maiden. Så det är vad jag gör just nu. Först hade jag tänkt strunta i det, men sedan tänkte jag att det gynnar mig själv en massa ifall jag skulle lära mig tycka att det är bra, och jag har inget annat att lyssna på just nu. Problemet är... att jag inte tycker att det är bra, alls. Men jag kanske inte gett det tillräckligt lång tid än. Jag ska hålla ut en liten stund till. Sen slutar jag. Hittils har jag hittat 2 låtar som är hyffsade, men inte mer än så. Vi får se.

(eftersom jag aldrig lyssnar jättemycket på en artist på samma gång i vanliga fall så är Iron Maiden nu min mest spelade den här veckan på lastfm, det känns inte heller jättebra).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback