madness

Jag har ju mina små Olivia-projekt ibland. Just nu håller jag på att förbereda och öva på mitt senaste. Jag tror inte att det är så många som håller koll på vad jag har för några, men låt oss säga att det här är som ett slags avslut på ett nuvarande projekt. Såhär är det: Det här lilla "projektet" är inte så stort (därav ordet lilla haha) utan mer en idé bara, och det kommer vara färdigt i slutet av månaden. Då ska ni få se det. Om det inte går åt helvette vill säga, men det kommer det inte att göra. Just nu ser förberedelserna ut som nedan. Inte så mycket ledtrådar alltså, jag har avslöjat för mycket redan, men jag vill ju att det ska vara en överraskning. Vi säger såhär: Om någon kommer på det så får ni 100 poäng och en puss.

(men kom ihåg att viska)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du ska sminka dig riktigt fin för att imponera på glassgubben så att ni kan spela kort tillsammans? :]

2010-01-03 @ 19:06:01
URL: http://aamaandaan.blogg.se/
Postat av: Ronja

sv: men tack detsamma snyggaste olivia:D hm. du skaaa.. nej jag var sämst på att gissa. amandas idé lät rätt bra!

2010-01-03 @ 19:59:56
URL: http://therooftop.blogg.se/
Postat av: agnes

kaaaaaaaaaaaanske sminka dig till hjärter-dam i alice i underlandet?

eller helt enkelt bli en pokerspelande panda.

vem vet?

2010-01-04 @ 00:00:36
Postat av: Sanni

DU SKA SMINKA DIG TILL GLASSGUBBEN? :D

2010-01-05 @ 00:16:39
URL: http://sannibananni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback