den inre resan har fastnat i loopar

- Man kan inte krama ett minne!
- Vadå det är det enda jag gjort i hela livet?



och nu ska jag skapa ett nytt. ska bege mig ner mot stan och möta upp peeps och sen blir det tisdagsbio för hela slanten (bokstavligen). egentligen skulle vi se avatar var tanken bara för att alla tjatar om den, men platserna som fanns kvar var hopplösa så vi ska se någon random film idag och tydligen gå på bio nästa vecka också. haha jag blir luspank, men det blir fint ändå.

jag älskar att vi tar upp nästan en hel rad själva.
varför vi inte sitter på raden i mitten grubblar jag dock fortfarande på
hahahahaha och vad är det för tard ensam i vänsterhörn? hahahah roligt.


Kommentarer
Postat av: Amanda

jamen troru inte jag blev lite arg igår på bion när hela raden framför oss var tom.. UTOM EN PLATS.. som såklart var framför mig så jag inte lunde sträcka på benen.. GANSKA JOBBIGT...

2010-01-27 @ 11:54:57
URL: http://aamaandaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback