Can you tell by the way I move and do my hair?

Jag insåg precis att jag älskar att ha långt hår. Jag tänker trotsa alla som säger åt mig att sluta med det. Jag tänker aldrig sluta!!! Försök stoppa mig bara. Jävligt konstig kort frisyr jag hade förut egentligen. Det ser ut som att jag hade bob med långt underhår typ (ja vi vet någon med den frisyren). Det var verkligen inte sant. När jag ser de här bilderna blev det sjukt jävla svårt att bestämma sig, men faktum är att en Olivia med kortare hår idag inte blir sådär. Det blir ungefär tusen gånger värre. Det tänker jag inte acceptera. Jag vill vara långhårig, och jag vill nästan ha snelugg mest av allt. Faktiskt. Fast jag tänker klippa rak lugg ändå. Jag tänker göra det och köra Olivias nödlösningsplan om jag får hets på mig själv.

En annan sak som jag insåg var att jag saknar att ha lösögonfransar. Det måste fixas, det där.

En dag ska jag lägga upp the very short versions of Olivias hår, men idag räcker det såhär. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback