De kan kallas oss fula, men aldrig för grå

Jag har slängt ihop en liten spellista för stunder som denna. Ni vet när man drabbas av någon form av desperation efter något vackert. När fina saker gör ont att tänka på. Ni vet det där. Det är lite stillsamt, det är lite snabbt. Det är lite hets och lite ångestattacker. Just nu består den bara av ett fåtal låtar, men jag tänkte att det kanske finns någon där ute som vill hjälpa mig och slänga in några fler sådana låtar. Låt det inte bli pinsamt och jobbigt nu. Lägg till någonting.

SÅNGER OM BRUSTNA HJÄRTAN OCH DRÖMMAR GJORDA AV GLAS

Kommentarer
Postat av: Amanda

shit vilka krav du ställer på mig... tvinga mig att komma på låtar bara sådär :O får jag återkomma när jag funderat klart, din slavdrivare? :O

2010-02-12 @ 07:49:13
URL: http://aamaandaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback