Dag 09 - Det här upprör mig

Angry by Gusiek

Det här upprör mig


Det kändes lite tråkigt att komma med massa negativa saker dagen efter jul (det här inlägget skulle egentligen vara igår men jag var tvungen att ändra det), men här är i alla fall några saker som upprör mig.

Särskrivningar, homofober, folk utan ambitioner, att få kritik, att förlora, opassande skämt, tjockisar, vänsterpolitik, pedofiler, när någon inte fattar vinken, att bli tagen för givet, när riktigt dålig musik får massa cred, dåliga lärare, orättvisa, Kim Jong-Il, HMF-lagen, trångsynthet, Vampire Diaries, k, copycats, tidelag, när folk ältar, facebook status: "åh allt suger :(" "vad är det?" "jag vill inte prata om det" (attentionwhores), snobbar, min förbannade stolthet, vita lögner, ogiltig frånvaro, dåliga frisörer, ljudet av byggarbete.. etc.

Don't look back in anger - Oasis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback