Can't you see that it's just raining ain't no need to go outside



Jag skriver inte så mycket längre. Bra beslut tycker jag. Det är söndag. Vädret var fruktansvärt tråkigt, men jag och världens bästa Friiiiidus hade pannkaksdag. Efterlängtat. Chokladpannkakor med nutella och banan. Hur bra? ♥ När regnet avtog promenerade jag hem, och även om himlen var mörk över Umeå var det ett stort blått hål i precis ovanför mitt huvud så med Markus-texter i hjärnan utforskade jag några nya gator på vägen och tänkte att livet faktiskt kan vara riktigt fint även på en söndag. Nu inväntar jag några brudar.

Kommentarer
Postat av: frida

vi äger olivia, våra pannkaksdagar är lovely <3

2010-08-22 @ 19:57:55
URL: http://matarbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback