oh, these pictures fill my mind

Något jag tycker väldigt mycket om är kamerafilter. För att de är bra och billiga alternativ för att piffa upp sin kamera när man är ung och fattig hobbyfotograf. Något annat jag tycker om är vår, så jag tänkte passa på nu att skaffa ett polarisationsfilter lagom i tid för att fota fina vårhimlar, så det har jag gjort. :)

Jag fick ett mail för någon timme sedan att filtret är levererat och ska snart rusa hem och kolla om så är fallet, och sedan fota lite med det så att jag har några skilladsbilder att lägga upp när jag kan använda internet på min kära mac igen.


Här är någon annans exempel på skillnaden så att ni får en aning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback