This small disease that leaves me crawling



SÅHÄR ser mitt skrivbord ut idag. Jag har Svininfluensesymptom och botar dem med glass. En dator till skolarbete och en dator till musik och annat värt. (Mest för att skoldatorns högtalare cepar. AH livet är underbart.

btw, jag var ju tvungen att ta mig till maxi för att få glass. jag tänkte vara duktig och cykla på cykelvägen dit eftersom den inte är så jobbig. tillbaka är det dock uppförsbacke så jag körde klassikern och drog cykeln över järnvägsspåret istället. på senare tid har de lagt en stor betongklump där för att man inte ska göra just det. jag är alltid lika sur över det. den hindrar ingen att ta den vägen över. den saktar bara ner en så att risken att bli överkörd av ett tåg är ca 1000 gånger större. jag tänkte också att de som har hand om järnvägen säkert hoppas att någon ska bli överkörd en gång så att folk blir rädda och börjar akta sig. *men antagligen ser jag tåget innan jag börjar om det är så pass nära att det skulle hinna köra över mig*. så jag släpade över cykeln. 30 sekunder senare kom tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback