Puttin' on the Ritz

Idag har jag varit på loppis. Jag såg bland annat en jättefin pastellgul brödrost som jag inte hade tvekat en sekund att köpa hem till mitt kök. Om jag nu hade haft ett eget sådant. Just nu så sparar jag pengar för att köpa en kompaktkamera så jag har bestämt mig för att inte slösa pengar. Men eftersom jag är helt förälskad i pandor så fick en sådan följa med hem. (Det är regel på att ALLA pandor MÅSTE följa med hem). Det fick även ett nummer av Fick-journalen från -57. Den är så himla fin. En massa söta modeflickor och annonser och annat härligt.


Kommentarer
Postat av: Maria

händelsevis samlade jag på pandor en gång i tiden, ingen aning om varför. Sitter nog massa tussiga små lessna pandor i nån ICA- kasse uppe på vinden här och dammar. Kanske ska gå å kolla hur dom har det nuförtiden?

2009-09-30 @ 23:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback