Punk's not dead!

Nils bad mig hjälpa honom dra ihop en bra Punk-lista på spotify. Det tackar jag för. Den heter Punk! och är helt sjukt grym. Jag insåg precis hur mycket jag älskar punk... tänk att jag hade glömt det.. Åh det är så bra det här alltså. Den består för tillfället av ca 50 låtar, och kommer troligtvis (kanske hehe) utökas med tiden. Jag tänkte dela med mig av den. Jag gjorde en exakt kopia av listan (för annars vet man aldrig vad ni kan ta er till). Skillnaden är att orginalet ligger på Nisses account och heter Feat Olivia.. den här heter Feat Nils.. för det vet både jag och mina läsare att det är jag som är grunden.. (och såklart att ni inte kan ändra i den, hehe)

Det är mest de klassiska banden.. ni vet, Ramones, Sex Pistols, Ebba Grön osv. Men det vet vi att det är riktigt grymt. Det finns även lite annat härligt.

Nu drar ni på den här på shuffle och njuter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback