oh babyboy!

Det är helt otroligt att ingen någonsin berättar någonting för mig i den här familjen! Jag är tydligen den enda som inte visste att min faster är gravid!!! Med en lite pojke! Hon chockade mig totalt idag, och tydligen har alla andra vetat om det men inte berättat något! Det har gått fem månader. Haahahah det är här sjukt, och sorgligt, men samtidigt AWESOME! Jag ska få en kusin till! Första lilla babyboy i släkten (under min levnadstid då), äntligen!

DÄR ÄR HAN! När han är lika gammal som jag är nu, kommer han ha den coolaste 33åriga kusinen eeever.

Kommentarer
Postat av: agnes,

Jag fick en kusin förra veckan! Lilla Max Melvin :D Våra små kusiner kan bli bbfs och du och jag kan rocka med dom.

2009-09-04 @ 16:14:59
Postat av: Anonym

Ja det är det coolaste för jag var var 16 när du föddes och jag är världens coolaste 33-åring nu haha ... eller kanske inte .... :-S



Jag tror bara de missade i kommunikationen nån stans, jag berättade bara ett par veckor före för din gamle far!



puss och kram från tjocka faster



2009-09-08 @ 20:10:19
Postat av: Nizar

Perfekt Olle, nu räknar jag med att du kommer ner till Sthlm på alla lov så du kan vara barnvakt och jag och Maria kan åka till Ibiza!

2009-09-08 @ 20:10:28
Postat av: Nizar

Nördarna har anfallit din BLOGG, nu ska jag skriva pinsamma inlägg varje dag!!!

2009-09-08 @ 20:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback