Fiberwig


Ni vet Succémascaran Fiberwig från Japan? Ja ni vet. Den som nu kommit till Sverige osv. Jag övertalade min mamma att köpa den åt mig förra veckan. (Den är ju fruktansvärt dyr annars). och iaf... Jag älskar den. Det är ju som små fibrer som lägger sig på fransarna och man ser verkligen hur de blir längre på riktigt! Dessutom kladdar den inte alls. SCORE. Det problemet har jag alltid, även med vattenfasta mascaror. I slutet av dagen ser jag alltid ut som ett trött spöke eftersom jag blir alldelens grå under ögonen. Den går bort med 38 gradigt vatten, och då går den verkligen bort också. Försvinner. Inget kladd! AH fantastiskt.

DÅ vet ni det underbara intressanta. Jag vill bara rekommendera den helt enkelt. Revolution!


Kommentarer
Postat av: Mamma Maria

Jag har också en!! Men den funkar inte alls på mina albino- fransar ... :-( jag tänkte nästan slänga den - jag stoppar den i ett kuvert istället och skickar den till umä. ;-)

2009-09-08 @ 20:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback