Where there's people and there's music

Ibland får man nyheter som gör en sådär extra lycklig. Nyss fick jag veta att första artisterna för Umeå Open 2010 är klara. Vet ni vem som är med där? Ingen mindre än... VÄRLDENS BÄSTA MARKUS. Den ni! VÄRLDENS BÄSTA MARKUS är också satt för Peace and love 2010. Fibes, Oh Fibes! ska också spela. Hur bra blir inte det här? Det blir jättebra ska jag tala om för er. Jättebra. Jag älskar Umeå, och jag älskar Borlänge, och jag älskar Markus.

Vet ni annars vilka som är bra? Eller var bra säger vi nog.. The Smiths.. ja just det. The Smiths. Morrissey. Jag trodde inte att jag gillade Morrissey, men det gör jag.

Det jag egentligen vill komma fram till är att, med lock för öronen eller inte, så är det så skönt att lyssna på riktig musik igen. Tysk Mtv har tärt mig isär. Nu mår jag bra igen. Jättebra.


Kommentarer
Postat av: kajsa

the smiths är helt underbara!

2009-11-02 @ 15:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback