Put the changes on me

Idag har vi firat min mamma och syster. Mamma fyllde år för någon vecka sedan och min syster fyller år nästa helg. Då blir hon äntligen fjortis! Det tror jag att jag kommer komma ihåg. Jag tog i alla fall chansen att vara lockig. Jag tycker om sådant. Att få vara lite sådär extra piffig och feminim.

Mormor är en sån där som alltid ger en present även till de "barn" som inte fyller år. Så jag fick mig en sådan där väckarklockslampa som börjar lysa gradvis innan den ringer. Just nu har jag fågelkvitter som väckning. Den har också radio, så just nu lyssnar jag på P3 dokumentär. Det handlar om ett utpressningsbrott från någon/några som kallar sig Cobra, och polisutredningen och sådär. Det är inte så intressant, men det är bra musik på P3. Det vet ni. Just nu spelas Deportees. De är från Umeå vet ni. De är bra vet ni. Ändå har jag aldrig sett dem live. Skamligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback