Oh, There's a light that never goes out

Agnes hon klagade på mig för att jag inte bloggat nu när jag är hemma. (Ja sådan är hon). Vad ska jag säga? Jag har haft det så sjukt najs. Badat, solat, ätit, ni vet det där. Konsekvenserna hittils är att jag nog ökat något kilo i kroppsmassa, (åhnej!), och har helt sjukt mycket lock för öronen (åhnej!!), men det är sådant man får leva med så säg? Eftersom mitt photoshop strejkar ungefär jättemycket vill jag inte lägga ut några halvfärdiga bilder egentligen, men lite generös är jag ändå.

Ungefär såhär har det varit:

"Åk så att ni kommer ner samtidigt!!"

"Nu ska du få övningsköra"

Och turkarna var väldigt snabba med att säga "Take Photo!!" hela tiden.

 

Sådärja. Det blir väl mer, men inte nu. Nu ska jag njuta av minusgraderna.


Kommentarer
Postat av: agnes,

Nu är prinskorven Agnes väldigt nöjd.

Och avundsjuk.

Men det erkänner jag inte.

2009-10-29 @ 22:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback