Kill the lights

Dags att svara på Agnes kommentarer igen. Hahah jag börjar tycka att det här är roligt.
Jag vet inte. Jag har väl dålig humor helt enkelt. Haha.

Agnes

- Nu är prinskorven Agnes väldigt nöjd. Och avundsjuk. Men det erkänner jag inte.
Det är bra det. Man ska aldrig erkänna sina brister. Med vänliga hälsningar Princess Olivia.

- En kackerlacka kan leva i nio dagar utan huvud, innan den svälter ihjäl.
Va?! Seriöst? Har de inga hjärnor eller vad är grejen?!

- Visste du att den som dricker kaffe löper 66 % mindre risk att begå självmord.
Nej du det visste jag inte. Jag litar dock så pass på mitt psyke att jag ändå bara tänker dricka kaffe när det är gott.

- En del lejon parar sig över 50 gånger om dagen.
Oj! De var ihärdiga. Hur hinner de?

- Talet sju är ett lyckotal för regnbågen har 7 färger.
Nej du!


Tommy Alm
- Hej. Vad Är och Hur Ggör man en "Tommy Alm"?
Vänliga hälsningar
En Tommy Alm


Jadu Tommy nu tänker jag svara på din kommentar också. Jag får väl anta att du kommer googla dig själv igen och hitta hit. Eller hur? I just det här fallet innebär att "göra en Tommy Alm" att spela ett spel till det yttersta, och sedan söka upp mejladressen till den som gjort spelet (någon gång på 70-talet) och fråga om man har världsrekordet. Varsågod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback