Byebye baby

Nu sticker jag era bitches. Jag har skickat in alla inlämningar halvdana, packat så att jag tror att jag glömt allt, varit på stan och köpt presenten åt min syster, och rockat jävel en stund. Jag tänker släppa allt och dra iväg hela veckan. Jag ska också släppa internet så mycket som möjligt. Haha fan lycka till. Jag ska INTE blogga föränn jag kommer hem. NEJ jag vägrar!! Jag ska bo på all-inclusive och äta tills jag blir världens rundaste och lyckligaste boll. Jag ska bowla om natten, gå på spa, åka vattenruschkanor som ett litet barn, bli brun som en pepparkaka och inte minst BAADAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! och sedan ska jag bli arg när vi far hem igen. JAG TAGGAR VECKAN.

Nu ska vi glömma allt om Japan och bara vara helt sjukt jävla avundsjuka på mig istället. Shit vad bra.

SHIT VAD BRA!

Hejdå suckers!


Kommentarer
Postat av: Amanda - let me light up the sky

VART SKA DU FLICKA?! :O

2009-10-22 @ 20:52:13
URL: http://aamaandaan.blogg.se/
Postat av: Maria

Vi är helt jäkla sjukt avis!!!!

Det är kallt och hemskt i Årsta !!!!



Nej nej tänk inte på oss åk bara .... snyft ...

2009-10-23 @ 17:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback