Allt går att laga 1 gång,2,3 kanske 4, 5, där går gränsen.

Här är Olivia. Olivia tänker mycket. Hon tänker på att hon gör samma min på alla webcam-bilder. Hon tänker att hon borde sluta lägga ut webcam-bilder. Hon tänker att hon inte vill det. Hon tänker också att hon officiellt är världens sämsta presentköpare, -givare, och -inslagare. Hon tänker att igår köpte hon upp för mycket av sina pengar på saker hon inte behöver. Hon tänker att hon ska publicera det här 13.37. Hon tänker att hon är avundsjuk på alla storbloggare som fick vara på blogawards i helgen. Hon tänker att hon aldrig skulle skriva en sådan blogg som tar henne dit. Hon tänker att hon inte vill att helgen ska ta slut. Hon tänker att hon vill att det ska bli torsdag så att hon får börja slappna av på riktigt. Hon tänker att... Nej jag ska inte fördjupa mig mer i hennes tankar. De är tråkiga.


Kommentarer
Postat av: sofia

Hehe, det är typ som jag.

I think tooooo much ;)

2009-10-18 @ 14:35:13
URL: http://soifas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback