Nörderier och fånigheter

Jag funderade på att göra något idag, men jag kände att 'idag vill jag bara tänka på mig själv'.

Jag har gått runt med min nya macrolins, spelat min absoluta favoritvinyl - Led Zeppelin IV, och spelat KH på Lcd-tvn. Mäktigt med stor bild. Jag klarade det jag suttit fast på sedan i våras. Iofs har jag spelat ca 3 gånger i sommar och ingen gång i höst, men jag kände ändå att IDAG ÄR DAGEN, och idag var dagen. Nu klagar vi inte på att jag spelar tvspel. Jag tycker om KH så mycket. Så jättemycket. Haha. Jag vet att ni också gillar det egentligen. Lika bra att passa på nu innan man blir allt för gammal eller hur?! Bra då är vi överens. Imorgon blir det storloppis för hela slanten. Puss på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback