n00bolivia

Idag mina vänner har jag tränat som en duktig jävel. Vi har dock ett problem... jag tränade med två minervagymnasiumbarn. Det ska man inte göra. På Minerva gymnasium har alla inriktning Friskvård och är huritga och sportiga och vältränade. Jag gick i fotboll på lågstadiet.. räknas det? Vi kan säga så att en del tog i mer än andra och så vidare, menmen att försöka är inte så fyskam det heller. Man måste kämpa sig uppåt. Det är tur för mina vänner att de är så förbannat härliga, och det är tur för mig att de pushar mig.

Nu skriver jag ett inlägg utan mening. Tänk. Det var väl ett tag sedan jag försökte berätta ingenting? (Ja jag har skrivit orelevanta saker till och från, men inte meningslösa!!)

Sedan tänkte jag skriva ett band jag insett att jag (fortfarande) gillar. Jag tänkte erkänna det helt enkelt eftersom jag började tycka att det är fånigt att skämmas för musiken man gillar. Det är fånigt ju, men vet ni vad? Nu ändrar jag mig. Jag tänker inte berätta det. Jag kommer att få ångest. Ni kommer att tycka illa om mig. :( Allt ni vet är att jag har en mörk, pinsam hemlighet. Klura på det ni.

Det var väl kanske något mer jag skulle slänga ur mig nu? Det var det säkert.

Jo kanske att Amanda tyckte att jag skulle lägga ut novellen på bloggen. Det... kanske händer en dag. Jag har rättat den lite grand i alla fall... men jag vet inte... ingen utom Dan har läst den hela versionen... Jag vill kanske att Dan ska vara unik. Nej det vill jag inte. Hahahah vad jag svamlar. MEN vad har man en blogg till?! ÄH. Jag. ÄH. Bajs. Bajs. Jag är hungrig.

Jag har insett också att jag inte gillar att svara på kommentarer med kommentarer. Det känns fånigt. Fast att svara på dem i inlägg känns ännu fånigare.

Haha shit om ni läser det här fortfarande. Ni tror att det ska komma något vettigt i slutet eller hur?

"om du inte lagt dig innan halv 12
så är du en dålig person
du kommer va misslyckad då
du kommer inte klara det
n00b"

Jag en dålig, misslyckad n00b.

(Det ni. Det var ett vettigt slut.)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker fortfarande du kan lägga ut novellen :] :]

2009-11-05 @ 09:32:51
URL: http://aamaandaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback