Ett liv som gris

Ettlivsomgris

"Under två års tid har aktivister från Djurrättsalliansen besökt närmare hundra slumpvis utvalda grisgårdar. Det är omkring en tiondel av Sveriges alla grisfarmer. Vårt undersökningsmaterial består av allt från stora industrifarmer till små familjegårdar. På varje gård har vi med hjälp av videokameror, kameror och anteckningsblock dokumenterat de övergrepp och lagbrott vi har sett."

Ni har hört det på nyheterna eller något va? Om det här?
Jag tänkte bara säga att jag grät så jävla mycket, och att jag hatar svensk grisindustri ok?
Det handlar alltså om hur grisarna lever under uppfödning. Inte att de blir slaktade, det vet vi ju redan eller hur?
Se den. Gör det bara.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas du får en trevlig lördag :)

2009-11-28 @ 13:31:38
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: kajsa

jag är så jävla glad att jag är veg!

Det är synd att många inte vill se sanningen...

2009-11-28 @ 14:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback