EMA 2009

Nu är det inte länge kvar tills EMA drar igång för 16:e året i rad! Jag har längtat så! Vi hoppas på att Kings of Leon drar hem många priser! Men vi hejar också på band som The Killers, och Coldplay. Såklart! Jag borde väl egentligen plugga en massa matte, men nej. Jag ska sitta bänkad vid tvn! This calls for popcorn? Ohyes.

Jag är dock lite besviken över att Katy Perry ska vara programledare igen. I och för sig så gjorde hon bra ifrån sig förra året, men jag är övertygad om att det finns andra som skulle kunna göra det lika bra. Upprepning är tråkigt. Det är bra med förändringar. Det vet jag och Alice. Så det så.

Så sätt er framför tvn nu, logga in på msn, och sitt och disskutera hela showen med mig. Bra då har vi en deal!
Och en grej till! Se till att turbobesöka min blogg, så att den blir känd, så att det är jag som får åka till EMA nästa år istället för Kenza. Bra då har vi en deal till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback