bajs

Dan.. Dan... Dan skrev att min novell "dock är läsvärd". Vad var det för något? Jag är förolämpad. Min novell är inte "dock läsvärd". Den är bra! Jag ogillade den fram till nu. Nu när han kommer med sina falska anklagelser. Den är bra ju!!!! Inte det bästa jag har skrivit, men ändå riktigt bra. Dan pissar också på Monicas skrivregler. Det är inte okej! De har jag kämpat för i 3 år, och jag litar mer på Monica. Varför? För att jag är arg. Därför! Och för att Monica äger, och....... JA. Bajs. Bajs. Bajs. Bajs. Jag bestämde igår att jag skulle vara mer nogrann med det jag publicerade därför att... ja, men nu fna ändrar jag mig!!! Jag tänker spontanskriva skit, och jag tänker vara arg. JAG ÄR ARG! OKEJ?! BRA.

Jag kanske måste bli bättre på att ta kritik. Måste man vara bra på det? Nej det måste man inte!! I alla fall inte när ....................................bahjs

Kommentarer
Postat av: agnes,

Jag vet inte vad du prata om men jag är arg med dig!!!

Jävla dan.

2009-11-04 @ 16:50:10
Postat av: alice

Vi bildar en grupp, alla som inte gillar Dan!

2009-11-04 @ 20:11:07
Postat av: Amanda - let me light up the sky

Lägg ut novellen? :)

2009-11-04 @ 20:44:08
URL: http://aamaandaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback