Sås-sex

Igår körde vi skärckisar.
[REC] och Orphan
och det är helt sjukt vad vi skrek. De var så fett läskiga båda två så jag vet inte vad. Egentligen kan det ha varit för att vi var 5 pers som triggade varandra att bli sjukt rädda. För de känns inte särskilt bra när man tänker tillbaka på dem, men så är det ju alltid ni vet. Jag vet inte vad jag ville säga med det här egentligen. Jag kan inte rescensera filmer, men se dom typ. Eller jag vet inte.
Häng med asgrymma människor. Det är mitt tips, för det är grymt, och var varsamma med såsen.
[REC] Movie Still


Kommentarer
Postat av: Anonym

[Rec] är riktigt bra! :)

2009-11-22 @ 22:27:15
Postat av: Maja

[Rec] är riktigt bra! :)

2009-11-22 @ 22:27:39
URL: http://pallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback