Det finns inga ord för det på det här jävla språket



Chillmetoden i all ära, men ibland är jag arg. Just nu är jag arg, och less! Kan det bero på att jag har sovit för lite? Jag har ju trots allt stigit upp i tid två dagar i rad. Det tar på krafterna vill jag lova. Hur lyckas ni andra med det där egentligen? Det är ett mysterium. Jag tror att ni bör vara varsamma närmare jul, för jag ska ju trots allt vakna jättetidigt i 5 veckor till. Där i slutet kommer jag att ha en millimeterkort stubin.

Haha nej ärligt talat så vet jag inte varför, men jag irriterar mig på allt. En del människor vill jag bara spyyyy över, för jag är så fruktansvärt less på all bullshit. BULLSHIT. Jag har inte gjort något annat än att dega hemma på flera dagar, för jag är så fruktansvärt less på att göra saker. Jag har inte repat på helt sjukt jävla länge, inte för att jag är less, det är nog en av de få saker jag inte är less på, men.. en del saker styr ju inte jag över. Jag är less på att träna, jag är less på att plugga (nähä?), jag är less på att vara invaliiiiiiiiiddddddddddd, omg jag är less på alla mina lektioner för jag kan fan inte. Typ teater? och skrivande shit? Är det tänkt att jag ska vara bra på det eller? För det är jag inte. OMG.

Jag taggade att bryta tillvaron igen typ efter jul. Det är sådant jag ser fram emot, men NEJ mamma bullshitar. OMG sluta med bullshit. Jag orkar inte bullshit. Amen vafan skit i det då. Det är ju inte som att hon droppat allt annat vi delat eller så. omg.

Jag vill nog prata med någon, men det är ingen jag vill prata med. Fattar ni nu? Jag behöver slänga ur mig saker, men jag känner ingen jag vill belasta med saker. Fast sådan är jag i allmänhet. Jag tror att jag måste prata med Joakim. Hahahah omg hör ni på mig? Jag vill prata om allvarliga saker med Joakim. Tror vi att Joakim lyssnar på mig? Nej det tror vi inte, men just nu behöver jag snacka med bitchen, just för att han är en bitch. Men litar vi på Jocke? Haha nej det gör vi inte. Koncept meningslöst.

Jag gör för många utkast. Men det är ju bra det också. Då har jag någonstans att plocka upp saker ifrån.

Tack och lov för gitarrer, och ackorden till Idioter. Tack och lov för långa blogginlägg. Tack och lov för att ni läser dem, annars hade det ju kännts meningslöst eller hur? Hahah. Tack och lov för ordet Omg, det är väldigt talande.

Förresten så sa Agnes idag att hennes kompis (som jag aldrig träffat!) tycker att jag verkar cool.
Tack och lov för att det stämmer, hade blivit jobbigt annars.

Nejmen vafan, nu taggar vi livet, hejdå!

En arg Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback