Dina ögon var ett frittfall varje gång

Mina fötter gör ont, mina knän gör ont, min rygg gör ont, min röst gör ont, MEN SÅ HÄR LYCKLIG HAR JAG SÄLLAN VARIT. Nej sällan var en överdrift. Så här lycklig är jag varje gång jag går på spelningar med fruktansvärt bra musik. Och vet ni vad det finaste i hela världen är? Det är när Lars ler. För då sprider sig glädje genom alla i rummet, och jag kan känna att det inte spelar någon roll om han alltid var annorlunda och inte fick någon godispåse på dagis, nu är han lycklig, och det är jag också. Och något som är nästan lika bra som Lars det är Agnes, så man skulle väl kunna säga att min kväll har varit ungefär jättebäst.

Jag tänker fixa bilder imorgon. Nu tänker jag försöka sova mitt i all exstas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback