Agnes kommentarer del 3

Agnes kommentarer del3.

- Jag vet inte vad du prata om men jag är arg med dig!!!
Jävla dan.

Jag blir så sjukt glad när du är på min sida! Tack för stödet!

- Vad jag apsolut gillar mäst är att se ett possitivt inlägg. Det gör min dag!
Jag tror inte att jag kan umgås med dig längre...

- Det var en gång en apa
som inte kunde rapa
och när han skulle rapa
så rapa han såhär!

hahahahahhaha irlgarv


- Hjärtklubbor gillar vi starkt.
<3klubbor är typ det bästa som finns. Även om de smakar bajs, är mosade och ett halvår gamla :)

- OLIVIA om man söker på mitt namn på google(jagvetattjagärcoolsomgörsådant) så kommer N00bfårens långa vandring upp. Nu kommer alla att tro att jag är ett n00bfår. Tack.
WOW! SJUKT VARSÅGOD! Du kommer få sjukaste statusen! Att vara n00bfår är ungefär rank #1.

- Och söker man på Intern Revolt kommer denna bild upp
http://2.bp.blogspot.com/_xHQgaqFbFvE/Rp9g-dhvADI/AAAAAAAABBg/N6CH7h7zVFI/s400/bush_chimp.jpg

tänkte bara säga det.

Jamen det stämmer ju! Det är precis sådär vi är!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback