Utkast: JAG ÄR ...

JAG ÄR KLAR MED MIN BILDUPPGIFT! HAHA DÄR FICK NI SÅ NI TEG ERA JÄVAR!

jag hörde att agnes är sjuk idag. tillåt mig att vara skadeglad. hon kan inte ens blogga. det kan jag. jag är friskare nananana. okej jag önskar att någon hade sympati för mig och min sjuka så jag kanske ska vara snäll mot agnes nu. eller inte. jag tänker lida med mig själv och vara glad att någon mår sämre än mig. HA-HA. agnes har signe. nog räcker väl det.

jag undrar om det är jag som har smittat henne? jag hoppas på det.

JAG HAR TÅRTA I KYLSKÅPET. Min mormor tänker på mig ibland. Far tog med sig tårta från morsdagsfikat som alla andra hade utan mig. A ja ni måste väl ha en jävla bild på mig också. EN VECKA sen är det slut på det här tjafset. åhejåhå så jag längtar till den dagen. hojhoj.

den här bilden togs igår lalala tror ni mig nu när jag säger att mitt hår är BRUNT *peka*? bara för att det inte syns i skuggan och med överdrivna kontraster men fan i mig där äre.


det måste vara sjukt ointressant att läsa min blogg nu för tiden. allt jag skriver är hur jag vill ha slut på pakten om bilder och hur synd det är om mig. tur att ni är intresserade av skitsaker. annars hade det gått åt helvette för länge sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback