Sensation

Jag har något att erkänna. Något nästan skamligt. Något oerhört sensationellt. Jag tror att jag kan framstå som lite tard, men nu kör vi. Idag rakade jag benen med rakhyvel för första gången någonsin. Eftersom jag är extremt rädd för allt som har med skärande och huggade att höra (typ rakblad, knivar, yxor, sågar etc.) har det inte blivit av. Hemma har vi epilator som funkar helt okej. Den är dock EN. När man är på resa får kan man inte ta den från resten av hushållet. Jag blev tvungen att köpa gel och engångsrakhyvlar. Jag kände kallet. Mina ben har aldrig varit så här underbart lena någonsin. Åh det är fantastiskt. Varför lärde inte min mor mig det här tidigare? Armarna håller med. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback