Ni dansar inte lika bra som sjömän

Jag har hela våren gått och tänkt på hur jag i sommar ska springa runt i en massa sjömanskragar och fina marinblå klänningar. Jag är helt såld på sailor-temat och letar ofta på loppis efter något som kan vara sjömansaktigt. Det är dock rätt svårt eftersom det är så pass fina och specifika grejer så det finns i princip aldrig det man letar efter. Det finns dock en helt del saker på internet som är första hand och jätte vackra. Här är mina favoriter:


Sailor-klännigar från FanPlusFriend


Sailor-klänning från BodyLine (sidan bråkar gärna) och ett par skor från Unique vintage

De två senare är mina absoluta favoriter. Jag har tittat länge på Bodyline-klänningen och trodde till min fasa att den utgått ur sortimentet. Det visade sig att den bara bytt kategori så nu tror jag snart att jag skickar iväg en beställning. Jag är helt såld på två saker Sailor och rosetter. Hur mycket bättre kan det bli än skorna här ovanför? Supersöta är de. Gief! argh, jag måste verkligen lära mig att gå i klackar ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback