K-ON!

Det var ganska bra time:at. Jag började se serien K-ON! imorse. Ikväll kom avsnitt 5 ut. Jag hinner inte se det dock. Det börjar bli sent. Det får bli imorgon. K-ON! handlar om 4 brudar som inte direkt är überbra på att spela utan själva idén att starta band kom från att tycka det var såg så coolt ut på tv med band som spelar på konserter. Typ. Ja de samlas ihop iaf med hjälp av skolans musikklubb (After-school clubs är vanliga i japanska skolor). Sedan köper de en gura och kör på i skolan efter lektionerna är slut. Haha jag vill koppla, men jag tänker inte göra det. Bara så ni vet. De har en keyboardist dock. Bassisten Akiyama Mio är typ min idol. Hon är ascool. Så vet ni. Det är min framtida cosplayplan. En riktigt jävla snygg Mio-cosplay ska jag göra. Så underbart det låter.



1. K-ON!-brudarna
2. 3. & 4. Akiyama Mio
5. Första och hittils enda kända Akiyama Mio-cosplayen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback