I nearly got killed here

Jag hann! Det blev lite fynd på loppis. Jag kan inte påstå att Umeåborna har några riktiga härliga *kaching!*-fynd direkt. Det är mest gamla barnleksaker och sådär. Jag hoppades på att hitta några riktigt gamla fräna saker. Så blev det inte. Det blev snarare som en superrea. Fick med mig 4 filmer (varav en Eddie Izzard - Dress to kill) och en Lp (Queen - The Game) med mig hem. Det blev alltså vinst hursomhelst. Inga kult-fynd men jag är grymt nöjd.

Sedan bar det av till Döbelns park. Pratade lite med Anton och drog sedan igen. Lovisa väntade på mig på torget och sedan sprang vi runt. Använde presentkortet på Åkerbloms (födelsedagspresent) till bla. Eddie Izzards Glorious som jag lyckades få syn på. Vinst, vinst, vinst. Nu är jag riktigt nöjd. Skulle bara vilja ha Definite article nu så är mitt liv komplett. Okej kanske Circle också.

Vi såg Kenny Begins på bio. Lovisas födelsedagspresent till mig. Sedan var det egentligen tänkt att vi skulle äta på stan och att hon skulle komma hit och sova för att sedan hoppa upp i gryningen och fara på Idol imorgon. De planerna ställde vi dock in igår eftersom det skulle hinnas med filminspelning nånstans. Jag borde ha hunnit med det. Det blev tydligen ingenting. Alla mina planer sinade för kvällen alltså. Jag är förlorad. Min gitarr har stämt om sig.

Just nu lyssnar jag på Bob Dylans nya album Together through life. Studioalbum 33 till och med. Det är tyvärr inte jättebra, men han är väl alltid lite härlig Bobis, så lite mysigt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback