i movie

Idag har vi spelat in det sista och redigerat vår film. Den är i princip klar nu alltså. Hahahha jag orkar den inte. Det är det bästa ni kommer få se på länge. Nästa vecka kör vi!

Imorse när jag vaknade hade jag sjukt ont i halsen. "Det går över" tänkte jag och reste mig upp. Mitt immunförsvar ligger nämligen på 10 på en skala till 5. Hela året har jag önskat att få bli sjuk. Få göra en liten paus. Nu har jag ont i halsen, är snuvig till tusen och mitt huvud värker som aldrig förr. Jag ska inte bli sjuk nu! Jag orkar inte med det. Hur ska jag stå ut morgondagen och må så här. ÅÅH. Jag skulle behöva att någon sjöng Get sick soon av Hello Saferide för mig nu. Tänk på det.

(ni älskar fortfarande mina ö-iga photobooth-bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback