Gief

Jag började fundera... varför läser ni min blogg egentligen? Ja jag vet att ni inte kommer att svara. Jag vet. Men jag tänker hota er att svara. Jag vill ha tio bra anledningar (från olika personer) varför innan jag drar iväg från stan om få se... 1, 2, 3, 4 dagar! Annars tänker jag inte blogga alls föränn jag kommer hem. Det är två veckor. Jag beklagar att jag inte kan hota med mer. Jag beklagar att jag inte kan hota med föralltid, men tyvärr har vi de där jävla bilderna att tänka på. Jag kanske hotar er igen när det är slut.

Kommentarer
Postat av: agnes,

Detär bara den coolaste bloggen genom tiderna, är anledning nog!

2009-05-05 @ 22:44:40
Postat av: kajsa

du äger på att skriva, roliga inlägg!

2009-05-06 @ 18:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback