fck

Jag är sur. Jag är så jävla sur. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag hade planerat att klockan 9 imorse sitta vid datorn och egga reload exakt på sekunden för att få parkettplats till Eddie Izzard i Stockholm. Igår upptäckte jag att man som fan kunnat få en länk mailad för förhandsbokning. Efter inte fullt så mycket sökande hittade jag den länken. Självklart var alla parkettplatser uppköpta på tre dagars förhandsbokning. I Göteborg fanns det dock parkett på rad 14. Min far sa till mig "Nej vi kan inte fara till Göteborg". Så nu sitter jag här. Arg som ett bi och önskar av hela mitt hjärta att parkettplatserna är uppköpta av företag som släpper dem när jag är där och beredd. ARGH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback