Dumhuvud

Jag har gjort en himla massa annat, men nu är jag faktiskt klar med 75% av teknikuppgiften. Resten ska göras på lektionen imorgon och sedan är jag KLAR. Framförhållningen kanske inte är den bästa när man börjar på den enda, avgörande och sjukt långa inlämningsuppfiten klockan 00.00 den allra sista dagen. Jag har nog koncentrationssvårigheter tror jag också. Himla svårt att inte hitta på annat att göra under tiden, viket jag gjorde såklart. Allt tar trippelt så lång tid när man håller på så. Jag har inte gjort svenskan (litteraturhistoria) så ordentligt dock. Det får Fredrika hjälpa mig med imorgon hoppas jag. Jag brukar gå på att det mesta löser sig av sig själv.

FAN jag måste skriva svenska personligt brev också!! Jag har inte uppläggsmallen dock!

"Är huvve dumt får kroppen lida" som min mor brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback