cutecutecute



Jag springer runt här och städar i underklänning och mina nya skor. Jag känner mig lite som en medeltidspinuppa typ. Inget sagt om det. Mina skor är fantastiskt gulliga. Jag älskar dem. De är stilrena men med den där extra söta touchen. De är dessutom lättare att gå i än de andra klackarna jag brukar ha. Även fast jag tror att de här är lite högre. Det förvirrar mig lite grand. Detta är dessutom första gången jag köpt ett par skor och inte tänkt "tänk så mycket annat jag kunde köpt för de här pengarna". För skor är kostar ju oftast en hel del mer än typ en tröja. De här kostade bara ca 6st Rocksound eller 12 chailatte typ. Inte fasligt dyrt även om man kunde köpt mer, men jag är ryyysligt nöjd. Jag tänker alltså skryta över mina nya skor eftersom jag äääälskar dem. <3.

Egentligen skulle det här kanske vara mina avslutningsskor typ, men jag är inte så mycket för att hålla sådant hemligt, och jag är inte den som köper ett par skor för att använda de ETT tillfälle eller ett VISST tillfälle. Jag tänker använda mina skor imorgon. Så det så!

Det var historien om mitt liv. Varsågod. Jag tar faktiskt inte hänsyn till vad jag skriver ur erat perspektiv längre. Jag skiter i om ni tycker att jag är cool eller inte. Jag tänker anstränga mig för att skriva extremcoola inlägg ibland bara för Agnes och Kajsas skull (som är mina nya favoritpersoner på jorden). I övrigt får ni vänta er att bli chockade och häpna. Typ som inlägg om mina skor.

För säkerhets skull slänger jag in lite rock i det här inlägget också. Vi repade idag. Jag vet inte om det lät bra eller dåligt, men tufft var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback