COOL

Jag tänkte bara berätta att vi repade idag. Med guldbasen. Första gången i min världsbild. Mäktigt. Vi lirade det vanliga en del. Sedan ville vi spela nåt riktigt coolt. Då tog vi ut Location. Det var grymt. Nu har vi ungefär den coolhetsgrad på skalan som bara är möjlig. Vi var så uppspelta över detta faktum att vi spelade den om och om igen. Tills vi var alldelens urleda. För den här gången. Då lämnade vi och for. Då vet ni det. Bra gjort av er helt enkelt.

Imorgon ska vi på snoppmottagning. Varför jag behöver vara där förstår jag inte, men lärorikt är det nog. Vem vill inte veta allt vi inte redan vet om snoppar? Ärligt talat så ska i nog inte prata om snoppar. Vi ska troligtvis prata om något helt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback