Weekday.

Där fick man inte prao om man inte gick på gymnasiet. Något som gjorde min vän Joakim mycket ledsen. För mig spelar det inte så stor roll. Bara det blir någonstans i huvudstaden.

Men det var inte det jag skulle säga. Jag skulle säga att jag har grymt många fler besökare på vardagar än på helger. Det gillar jag. Nu skriver jag mitt elfte inlägg för dagen. Herregud. Nu får jag skärpa mig! Tänk på atta stackare som läser min blogg en gång om dagen. De återvänder med skräckblandadförtjusning när de ser att de måste läsa 11 nya inlägg. Jag skulle bli galen. Skulle jag hålla på så här jämt så skulle det bli 77 inlägg i veckan... förstår ni hur galet det är?

Jag tror jag ska ge upp mina mest-aktiva drömmar. Eller det är ju inte därför jag skriver en massa inlägg. Jag är inte så desperat. Nej nej.

Nu ska jag äta äppelkaka och plugga Asien resten av kvällen och INTE skriva fler inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback