We get so tired see.

Nu har jag faktiskt börjat lyssna på Eragon igen. Med igen menar jag att jag lyssnade på prologen för typ.. ett år sen, men sedan gav jag upp. Nu insåg jag att jag helt blandat ihop Eragon-prologen med prologen av Marklunds egen bok. Jag råkade dock somna någonstans där så nu har jag ingen aning om vart jag är någonstans. 

Nu hörde jag den coolaste reklamen ever på Spotify. Den var ca 5 sek och bruden ville bara berätta att jag lyssnade på Spotify. Alla deras reklamer borde vara så. Då skulle det vara ultimat.

DET VAR JU NÅGOT ANNAT VIKTIGT JAG SKULLE SKRIVA! VADFAN VARE? Så här blir det när man klickar runt för mycket innan man skrivit klart det man tänkt. Fan. Jag kommer säkert på det framöver. Längta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback