Fråglistastundsutmaningsfail.


Mellannamn? Eva Viktoria
Vart bor du? Sofiehem, Umeå
Trivs du där? Jag trivdes som barn, nu tycker jag att det är dött.
Brukar du läsa horoskop? Aldrig
Har du körkort? Inte än, får dock övningköra om en månad exakt
Favoritdjur? Typ min älskling kisse
Vad spenderar du dina pengar på? Kläder och mat
Antal kuddar i sängen? 3 + ett monster
Kan du baka bullar? Jag kan äta degen
Bläck eller blyerts? Bläck är coolt. Har nästan aldrig tillgång till sudd ändå så
Är du allergisk mot något? Valnötter kanske
Äger du ett busskort? 2 st. Vet inte var de är nu dock
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Jag dricker inte mjölk överhuvudtaget. Sjukt äckligt.
Hur ser du ut idag? Som ett skabbigt monster. Har bara vaknat och satt mig vid datorn.
Nästa mål i ditt liv? Göra bra ifrån mig på Kulturamaintervjun
Vad såg du senast på tv? The Matrix
Hur svarar du i mobilen? "TJA!"
Vem ringde dig senast? Joakim
Vad sa den som ringde?  Vi pratade om prao
Antal timmar sömn inatt? 05.00 - 13.00, 7!
Sov du ensam? Jag sover aldrig ensam

SENASTE PERSON SOM:
Sov i samma säng som du: Anna Karlsson tror jag
Såg dig gråta: Mor min
Fick dig att gråta: Helt självvållat
Du gick på bio med: Sofia, Anna, Lovisa, John & Daniel
Du gick på stan med: Agnes, Therese, Sofia, Lovisa, My, Frida, Daniel, Ronja, Fredrika & Anna
Skällde på dig: Fader Abraham
Skickade ett e-mail till dig: UppsalaKai

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" och inte menat det: Ja, ni kan min serious buissness
Bråkat med ditt husdjur? Hela tiden, Hon är vild
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Hahahha ja. Galet äckligt
Pussat en fisk? Jag har väl inte psykiskt mentalt hälsofel?
Kört bil? Om en månad som sagt
Varit kär i någon du inte haft någon chans på? Men skojar du? Jag har chans på alla

STUFF:
Tar du droger?
MHM varje dag. Eller kanske var det inte så? Nej
Vad är du mest rädd för? Att vara/bli ensam
Vart vill du gifta dig? På en äng
Vad hatar du verkligen? Jag är en älskande männsika
Kört bil? TUSENDE GÅNGEN?
Har du ett jobb? Klarar mig bra utan
Gillar du att ha folk omkring dig? Inte för många, men ja
Är du ett hälsofreak? Socker är min bästa vän, men jag går på low carb-diet. Tolka fritt.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta?  De som Anna sjunger i korridoren
Vill du gifta dig? Bara en gång i sådana fall
Vill du ha barn? Absolut

FAVORIT:
Rum i huset? Mitt, mitt bara mitt
Typ av musik? Rockrockrock
Band?: Industri Royal
Låt?: Don't stop me now - Queen
Månad? April - September
Dag?: Lördag
Färg?: Lila

HAR DU UNDER DE SENASTE 48 TIMMARNA:
Gråtit?
Bara halvt
Köpt någonting? Nu sparar jag
Varit sjuk? Jag snörvlar och harklar mig jämt och ständigt
Sjungit? Jag sjugner hela jävla tiden
Sagt "jag älskar dig"? Nej det tror jag inte
Velat säga till några att du älskar dem? Nej jag klarar mig
Träffat nån ny person? Absolut inte
Saknat någon? Jag saknar folk hela tiden
Kramat någon? Jo då. Sofia senaste och Daniel också va?
Pussat någon? Nej
Haft sex med någon? Less på sex? Rocka med oss istället

FÖRSTA:
Första bästa kompis: Elisa Ehssani
Första jobb: Prao på pappas dåvarande kontor
Första inhandlade skiva: Black eyed peas - Elephunk
Första riktiga förälskelse: Robertsson
Första begravning: Aldrig
Första piercing/tatuering: Livet är orättvist

SENASTE:
Låt du hörde:
Return The Favour - The Hives
Filmen du såg: The Matrix
Sak du stal: Jag stjäl inte
Människa du slog: Jag är som sagt en älskande människa
Stora Bussresan:  Stockholm i somras
Jag vill bara dö: I Fredags när Viktor sa att jag inte skulle kunna gå gymnasiet utan bli tvingad till sabbatsår
Långa samtal: Jag pratade med Sofia hela kvällen

Så där ja! Nu tänker jag kombinera det här med en frågestund. Egentligen inte. Det jag tänkte säga var att ifall ni känner att det är något ni inte vet om mig nu så får ni fråga det, så svarar jag ikväll. Alltså kommer jag inte få några frågor. Det där innefattade typ... allt.

Kommentarer
Postat av: agnes,

Vilken är den coolaste agnes du känner? (;

2009-03-15 @ 15:06:51
URL: http://baraagnes.blogg.se/
Postat av: agnes,

Bästa håkan hellström låt?

2009-03-15 @ 15:07:27
URL: http://baraagnes.blogg.se/
Postat av: agnes,

Har du kört bil?

2009-03-15 @ 15:08:04
URL: http://baraagnes.blogg.se/
Postat av: agnes,

Är du bra på arga leken?

2009-03-15 @ 15:10:27
URL: http://baraagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback