Used.

Jag sitter och sitter på liveversionen av The Used album Maybe Memories. Jag insåg precis hur jääääävla mycket jag vill se The Used live!! Så någon kan bjuda mig på en resa till USA och en biljett till någon av deras kommande spelningar i vår tack? Spelar de inte på någon festival i sommar? Nu måste jag söka upp det. Återkommer med en edit.

EDIT:

The Bamboozle Festival 2009 NYC area's largest music festival celebrates its 5th year with largest lineup ever! Headliners are Fall Out Boy and No Doubt.

Taking Back Sunday, The Used, Rise Against, Third Eye Blind, The Get Up Kids, 3OH!3, A Rocket To The Moon, Ace Enders and A Million Different People, All Time Low, Bayside, Before Their Eyes, Bloodhound Gang, Boys Like Girls, Brokencyde, Cobra Starship, Danger Radio, Enter Shikari, Face To Face, Forever The Sickest The Kids, Gwar, Hey Monday, Hyper Crush, Innerpartysystem, Locksley, Lydia, Mac Lethal, Mercy Mercedes, Metro Station, Never Shout Never, New Found Glory, Now Now Every Children, Outbreak, Parkway Drive, Razia's Shadow as performed by Forgive Durden, Rotten Cotton and Some Poor Band, Scotty Don't, Sonny, Swimming With Dolphins, The Cab, The Friday Night Boys, The Morning Light, Vision Of Disorder, We The Kings And More To Be Announced. ...

!Var inte överdrivet många bra band men dom som var bra var jäääävligt bra. VADÅ NYC! SVERIGE OM JAG FÅR BE TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback