Spellistor.

Ja idag har jag varit duktig. Jag är för van med lovet. Försov mig rejält. till halv ett vill säga.. Vilket ledde till att jag sket i att gå på den sista lektion jag skulle kunnat hinna till. I skam har jag dock gjort en massa nyttiga saker istället. Jag har städat köket (som såg förjävligt ut, goddag famijen?), Packat upp mina saker, Städat mitt rum, Kopierat mina mobilkontakter (äntligen), Plockat undan i trappen, Valt ut bilder från macen till utskrivning (pc'n kvar), kollat artister på alla tänkbara festivaler, matat katten, men dock inte tagit en dagens bild än. Det ska jag göra. Jag har alltså inte haft någon tid ägnad till onödigt skit. Det är det jag menar. Jag gillar att skriva vad jag har gjort när jag vill skryta och verka duktig bara så ni vet. Lev med det.

Jag har lyssnat på alla ultimata spellistor. Jag har utökat min Queen-spellista till en Queen+Bowie-spellista. Den är fruktansvärt bra. Jag har också en som jag kallar för Svensk Briljans. Där har jag samlat fruktansvärt cool Svensk musik. På svenska såklart. Inga mesband som kommer härifrån men sjunger på engelska. Det är ju nästan förräderi. Nej jag gillar dom också, men inte nu. Just nu lyssnar jag på Nils spellista "Guld". Den har sina brister måste jag erkänna, men den funkar rätt bra. Snart ska jag lyssna på en spellista som jag har fått av Anna. Det är dock inte hon som har gjort den. Den heter "The songs you thought you never wanted to hear again". Den är grymt cool.

Så där nu vet ni vad jag lyssnar på också. Är det inte fruktansvärt bra? Det tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback