Skabbtrain.

Skabbtåget går. Det har gått hela dagen. Jag tror att det startade någon gång i natt bland alla mentalsjukhus och kirurger i Annas säng. Sedan har det hunnit stanna på stationer som: "bussen", "vardagsrumemt" och "datorn". Om si sådär en kvart anländer tåget till "Iksu" och jag får skabbträna. Det ska bli härligt. Då blir jag ännu skabbigare. Sånt gillas starkt. Stationen efter heter "Duschen". Det är slutstationen på vår resa. När vi kommer dit kommer jag att bli så glad som jag aldrig varit förut. Kanske hinner någon blogga under färden. Vi har internet på vårat tåg. Eluttag vid varje säte också. Kanske kommer resenärerna istället sova och alltså inte blogga. I så fall kommer jag hinna bli arg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback