Och jag drömmer så konstigt inatt.

Det är alldeles för sent för att jag ska må bra. Jag är så sjukt less på mig själv. Hur orkar folk dras med mig? Nej just så var det. Det orkade de ju inte nej. Jag ska göra ett totalt personlighetsbyte och tjoflöjt bli någon helt annan. Det skulle vara jävligt coolt faktiskt. Tänk er tanken! Ah underbart. Problemet är att man måste göra en extrem svägning. Jag är ju redan extremt svängd åt det ena hållet så jag måste väl kanske bli gangsterfjortis. Skulle passa mig utmärkt. Nej just det. Poängen var ju att det inte skulle det. Prima. Då säger vi så. Eller kanske ska jag bara skaffa mig ett alterego? Som jag kan vara in public och så kan jag vara mig själv hemma och när jag är ensam? Smartare, bättre, mer logisk och mer trolig lösning. Min slutledningsföråga ska jag kanske spara? Jag är ju förjävla smart.

'Man glömmer att man trivs med livet ibland' som sagt.
Eller kanske glömmer man att man inte trivs? Jag vet inte riktigt.


Nu ska jag döda internet eftersom kabeln är för kort, flytta datorn till sängen eftersom jag är trött, och lyssna på Lars via den eftersom jag tappade bort SonyErissonhörlurskabeln idag och bara har den fem millimeter långa vanliga örsnäckssladden kvar. (och eftersom jag inte kan spela musik i högtalarna eftersom det skulle störa ca 200 pers).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback