MESS.

Jag tänker för mycket. Hela tiden. Jag skulle vilja stänga av hjärnan. Varför har man ens en hjärna? Hur värt är det på en skala? Nej inte alls.

Egentligen hade jag planerat att det skulle bli lite mer än såhär, men det gör jag alltid. Kanske att jag skulle bli lite mer. Jag blir lika lurad att släppa varenda gång och varenda gång gör det lika ont. Samverkan people samverkan.

Jag funderade på att leva i ett Fredagenden13e-moment, men jag kan inte se skräckisar själv. Var är din stake Olivia? Har du någongång haft någon? Nej. Du är så jävla rädd för allting. Social fobi som klisterboll. Det är farligt, och jag vill inte våga mer. Jag tänker aldrig släppa ner min gard igen. ALDRIG. Försök inte lura mig mer. Jag går inte på det!! Fan att man ska behöva orka.

And like a bad movie, I'll drop a line
Ikväll ska jag vara min egen skräckfilm. 


MESS.

(Jag fick iaf precis lite bildidéer.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback