MIA TÖRNBLOM!

Lovisa levererade världens bästa nyhet för några minuter sedan. Mia Törnblom ska föreläsa på Folkets hus i slutet av April månad. Jag måste verkligen gå. Även om det kostar 400 svenska riksdaler (ohgud). Jag måste verkligen faktiskt. Hennes böcker har hjälpt mig mycket. Jag påstår inte att jag har jättebra självkänsla nu för tiden. Det har jag nog inte riktigt än nej, men de har hjälpt mig på traven. Jag mår sjukt mycket bättre över mig själv nu än för några månader sedan. Hon har fått mig att förstå att självkänsla är en extremt viktig grund och motiverat mig att jobba på den, vilket jag har gjort så gott jag bara kunnat.

Ja jag är övertygad. Jag MÅSTE fara på den här föreläsningen.

info

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback