Tick Tick Tick Tick Tick Tick Tick Booooooom!

Åh fyfan vilken kväll alltså. Helt sjukt underbar. Jag vet inte ens om jag orkar nämna de andra. Bara Hives som betydde något. En sådan fantastisk kärlek jag har till bandet, stämningen, musiken, det svajande golvet och framför allt till Pelle. Det är nog sant som de säger. Nu har jag inte sett alla band i världen live, men jo. The Hives är nog faktiskt världens bästa liveband. Jag har aldrig varit så här svettig men framförallt lycklig i hela mitt liv. Alla som såg mig ikväll har nu sett min allra ocharmigaste sida. Sminket dog alldelens för tidigt, svettig, nerfallet engångitidensprayat hår, vild, och skrikandes så att alla runtom får tinitus. Så är alltså jag när jag är lycklig. Efter några failande insidenter och någon jävel som försökte sno min jacka är jag nu hemma igen. Jag laddar upp videor, kollar på bilder och minns. Jag kan inte förstå att det är över. Nu längtar jag till nästa gång. För självklart kommer det bli en sådan.

 

Det enda jag saknade var Return the favour och att få ta lite på Pelle. Annars är jag 100% nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback