Jag var ung när jag fann gud på ett dansgolv.

Nu är jag hemma. Efter dag av seg värk. Jag är helt sjukt trött. Det blev inte mycket sömn även fast vi kämpade för det. Stan hela dagen eftersom jag inte iddes gå hem för att behöva gå tillbaka någon timme senare. Sedan blev det inte filmande ändå alls så det var typ det sjukt ovärdaste jag har gjort på länge.

Hade velat träna nu... dock stänger Iksu 19 på lördagar. Så jag sitter här och lyssnar på Kristian Anttila och leker hjärndöd. Inte för att jag behöver leka.

Mat har jag fått i mig nu iaf. Hade bara ätit en halv scone i övrigt på hela dagen. Tillslut märkte jag som inte av hungern. inte för att den gick bort, men man vande sig liksom. Så en dag av skabbig, mörbultad, hungrig, seg och trött Olivia. Helt enkelt ingen briljans idag.

Just det.. igår.. var ju briljant på kvällen också. Vi såg The Shining. Sjukt överskattad film. Den var seg och långsam. Synd för den. Sofia sov i en säng smart som hon var. Jag, Anna och Nils sov dock i en hög i en mini och stenhård soffa. Jag försökte fly till dubbelsängen som var rymlig och mjuk. Då blev det en massa whinande. Så hög som sagt. Där man vaknar så fort någon annan rör sig. Sen hade vi några moment mellan våra kämpande sovpauser när vi dansade och sjöng till läskig musik. Nu låter det som att jag är negativ men det är jag inte. Det var asnajs.

Så mycket sömn blev det alltså inte i natt. Märktes (också) som sagt på min hjärna. Slog tillexempel in bildörren i mitt eget ansikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback